Subject: FW: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine
From: "Lauri Rahe" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Oct 2023 14:43:48 +0300

Tere

Palun projekt „IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine“
kooskõlastamine määrata mulle täitmiseks.

Lugupidamisega

Lauri Rahe

peaspetsalist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 55679183

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Pargi 3a /  Viljandi / Transpordiamet

From: Merlyn Randla <[email-masked]>
Sent: Monday, October 16, 2023 2:27 PM
To: Lauri Rahe <[email-masked]>
Subject: RE: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere!

Eelmisel nädalal saabus geoalus, millele kandsime trassi täpsemalt peale,
katteservast on nõutavad kaugused tagatud. Sooviksime selle siiski koos
üle vaadata ja arutada. Alternatiivsel lahendusel puudub perspektiiv, kuna
sellisel kujul võrgu parandamine pole mõistlik.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 535 681 43

From: Lauri Rahe <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, 13 October, 2023 10:18
To: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere.

Olete küsinud Transpordiametilt arvamust tehnovõrgu (elektri
keskpingekaabli) trassi asukohale Saue vallas, riigitee nr 11385 asukohaga
km 1,18-2,00 tee piirides (teemaal) vasakul pool teed. Stromtec OÜ
ettepanek on kaabel paigaldada kinnisel meetodil kraavi põhjast 1,0 m
sügavamale.

Transpordiameti seisukoht antud asukoha suhtes on, et riigitee lõigul nr
11385 km 1,60-1,95, pole teemaal keskpinge kaabli paigaldamiseks (sh
puurimiskaevikute rajamiseks) piisavalt vaba ruumi, et rajada kaablit teed
kahjustamata ning tagada tee muldkeha terviklikkus ja püsivus.

Eeltoodut arvestades palume leida kaablile väljapool riigitee maad uus
asukoht. Soovitame alternatiivse asukohana kaaluda trassi rajamist raudtee
äärse õhuliini koridori ning Kuldnoka ja Hane tänavaid kasutades.

Lugupidamisega

Lauri Rahe

peaspetsalist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 55679183

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Pargi 3a /  Viljandi / Transpordiamet

From: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 15, 2023 10:38 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse suurendamine

Tere!

Elektrilevi tellimusel tegelen IP6487 Rummu aleviku varustuskindluse
suurendamise projekti koostamisega. Lähteülesandes on kavandatud kaabel
11385 Laitse-Kibuna tee serva. Kuna tee ääres on sügavad kraavid ning
mets, siis uurime, kas oleks võimalik paigaldada kinnisel meetodil kaabel
kraavi põhja. Manuses on mõned pildid olukorrast ja Elektrilevi
lähteülesande joonis. Sooviks võimaliku asukoha enne geoaluse tellimist
kokku leppida.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

+372 565 681 43